Hoppa till innehåll

Final Fantasy

Vilket spel ska jag köpa?  

19 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

11-12 e best

Du kan inte säga att du vill ha det med mest känslor. för alla har olika typer av känslor men i samma mängd. så vill du ha ett FF med känslor så får du antingen köpa vilket som helst av dom eller allihop. :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem nya är inte bra det finns inte så mycket känslor, förut var dem nåt aldes specielt men efter nian så kickade dem som skrev storyn och då blev spelen alrig säj lik det är 7-9 som har allt det där och 7:an är värkligen rörande man behöver inte änns gilla RPG spel för att kunna köra det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem nya är inte bra det finns inte så mycket känslor, förut var dem nåt aldes specielt men efter nian så kickade dem som skrev storyn och då blev spelen alrig säj lik det är 7-9 som har allt det där och 7:an är värkligen rörande man behöver inte änns gilla RPG spel för att kunna köra det

Okej, vet du nånstans där det finns Final Fantasy 7 då. Finns det kvar i affärerna är det inte väldigt gammalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

För att få min talan hörd bland alla fjollor här nu. Ett spel du bör börja med inom FF karriären är då, vad jag själv tycker, är FF6. :)

Final Fantasy 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 finns att köra på PS2:an. Men annars bör du antingen köra 7:an eller 9:an. 10:an är inte dålig den heller. Kanske inte de bästa röstkaraktärerna men storyn är iaf djup och emot vad knölföda skriver är det ett bra spel.

Men svaret blir; Köp FF7. Kan köpas på http://www.webhallen.com

Tvivlar på att du skulle kunna hitta det på någon vanlig affär. Det är så underbart bra så de säljs knappt längre i Spelaffärer förutom sliskiga och sådan som säljer begagnade. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...