Needbananas Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 jag har just fått ac ww så jag behöver hjälp med tom nooks updrag! han säger att jag ska hitta nån mayor eller nåt. hjälp, snart är mitt ac ww i onödan!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 (redigerat) Nä... Ta det lungt å vänta så får du svar. :). Hände med mig fast med zelda WW men jag klara det. Ditt spel är inte i onödan på direkten. Eller läser du ordentligare på det han menar. Redigerat 17 Maj 2006 av andresvan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Nä... Ta det lungt å vänta så får du svar. :). Hände med mig fast med zelda WW men jag klara det. Ditt spel är inte i onödan på direkten. Eller läser du ordentligare på det han menar. jag är faktiskt bara tio år! jag kan inte engelska super bra... men plz vem är den där mayor?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 det är sköldpaddan vid town hall....var det till nån hjälp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 17 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 nu vet jag! det kanske va att man skulle snacka med alla men hur gör man det updraget? snälla beskriv :unsure: ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 om du har spelet igång så fråga igen gubben och skriv upp det här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Om jag förstår engelskan rätt så ska du hitta borgmästaren? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 (redigerat) laggade Redigerat 18 Maj 2006 av brunhilde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag tror att det är updraget efter att man ska träffa den därr tortimer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 prova så får du se :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Håller med cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 asså updraget EFTER att man ska träffa borgmästaren plz help me!!!! (jag har försökt flera gånger andresvan och cetin) :( ok jag har klarat av hela uppdraget :D (utan er så jag tackar INTE er :angry: ) men det e lungnt :gitarr: . moddar lås den här tråden! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg