Hoppa till innehåll

Longshooot

Rekommendera inlägg

Gäst LillaLina
Skrivet

Måste man ha longshoot inne i vulkanen, vart får man den i så fall?

Skrivet

man måste inte ha den i vulkanen för den får man i tredje templet det är hokshoten man ska ha i vulkanen skriv om du inte har den. :rambo:

Gäst LillaLina
Skrivet

den har jag:) Men hur tar jag mej över stupet där i början...det är en sten på andra sidan som inte går att få bort:S

Skrivet

det fins en trasig stege som är sönder sen gå till kanten nära (trasiga stegen) och skjut men hokshoten på en pinne på andra sidan som är i luften

skriv om du behöver men hjälp :)

Gäst LillaLina
Skrivet

jag kommer inte över dit vid den trasiga bron där...det är det som är problemet:( Jag komemr in i vulkanen åt det högra hållet är det en bro över (en bräda) å åt det vänstra hållet där man ser den trasiga bron är det en sten som ligger i vägen så jag inte kan komma över. Kan inte minnas att detta va svårt så måste helt ha kört fast:/

Skrivet

om det är på ett ställe där det är några röda stenar så moste man ha en hammare som man får i vulkan templet (eller vad du kallar det) :rambo:

Gäst LillaLina
Skrivet

ja men jag kommer inte in i själva templet eftersom jag inte kommer förbi dom där stenarna:/ Måste vara en annan väg som jag ska gå men kan inte komma på hur:( Jag har tagit mej in i templet via ingången som är bredvid den där fen som bor högst upp. Är det den rätta ingången?

Gäst undeadmaster
Skrivet

lol! hon menar vart man kan få den-.-! först går du till kakariko village sen går du rakt till graveyarden sen åt vänster kommer du se en grav me blommor! putta den bakåt och sen der du en håla! sen ramla då ser Dámp där prata me honom sen följ efter honom hela tiden vart han än går! sen till sist kommer du till ett stäle där du ey ska följa efter honom men sen kommer en skatt öpnna så får du hookshot! PS longshoot finns i water temple! men sen ska du rakt fram .. sen ta fram ocarinan och spela song of time sen går stenarna bort och sen kan du gå ut därifrån! PS först klarar man forest temple sen fire temple sen water temple sen shadow temple och sist spirit temple!

är det inte så du menar eller :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

Skrivet

lol! hon menar vart man kan få den-.-! först går du till kakariko village sen går du rakt till graveyarden sen åt vänster kommer du se en grav me blommor! putta den bakåt och sen der du en håla! sen ramla då ser Dámp där prata me honom sen följ efter honom hela tiden vart han än går! sen till sist kommer du till ett stäle där du ey ska följa efter honom men sen kommer en skatt öpnna så får du hookshot! PS longshoot finns i water temple! men sen ska du rakt fram .. sen ta fram ocarinan och spela song of time sen går stenarna bort och sen kan du gå ut därifrån! PS först klarar man forest temple sen fire temple sen water temple sen shadow temple och sist spirit temple!

är det inte så du menar eller :blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:

överdriv inte med smileysarna, men hon menar longshot inte hookshot lol. det är som dark link säger med den iaf, men longshot får man efter att man spöat dark/shadow link i water temple.

• Skapa ny...