Justusett Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Om du f*n ska skriva nåt helt j*vla onödigt, skriv inget,, ok? Fattar du? Vill inte höra såna kommentarer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vi behöver en awpare, 2 bra försvarare, en bra rushare. *asg* Låter skillat ^^ inte bättre att vara bra på det mesta? haha naps Mhh, Jag är bra på Försvara där Bomben är etc, och Rushar bra, Awp är jag hyffsad med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 1.AWP är jag rätt bra med, skulle kunna tänka mig att joina som awpare 2.försvarare jag äger på att vakta bomben med t =) men jag suger att vakta bombplatsen med ct:P 3.rushare suger jag på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag vill oxå va me å va full! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vi kan alltid skapa 2 klaner, Intenze och Intenzev2... Har funderat på att ha 10 pers i klanen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Jag antar att det är cs 1.6... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Ja? enligt mig så suger css. MEN alla tänkter inte som jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Kan jag joina lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Hur beskriver du dig själv? Kevve asså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 1.AWP är jag rätt bra med, skulle kunna tänka mig att joina som awpare 2.försvarare jag äger på att vakta bomben med t =) men jag suger att vakta bombplatsen med ct:P 3.rushare suger jag på adda min msn med som stog i pmt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 20 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 k,,, har du läst pmt som jag skickade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 men asså ni måsteju spela med mick..naps.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg