Gäst Mîhker Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jahaaaaaaaa.... men f*n om det tog 2€ de tre gångerna jag skickade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag e 12,5% finne, min kusin säger att det inte funkar i Finland!!!(han är finne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag är halv finne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag är halv finne Offtopic: Gratulerar till varning för §1.11 Ontopic: För er som det inte fungerar, skriv vilken operatör ni har, kontantkort/abbonemang samt vad för fel som uppstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 men det är samma nummer till båda länderna, lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 nope, se profilen > sms-tjänster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Bra admin. Finländarna ska ha lika rättvist som oss svennar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Men fatta! det går inte Nokia/Saunalahti sen står det: meddelande ej sänt, försök senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 men i lotteriet som fanns när du lottade ut fuskavip så fick jag också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Så det funkar inte i frankrike ? Jag visste alrdig det! Kan ni sägar vilka länder som kan användar sms tjänsterna? Håller med totalt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Saunalahti stödjs inte i dagsläget (för liten operatör). Sonera, DNA Finland (Telia) samt Elisa (Radiolinja) samt de virtuella operatörer som finns i deras nät stödjs. Så ligger det till ^^ Tjänsterna är bara till för de som har finskt kontantkort/abbonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.