wubo Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag drömde att jag kastade flingor på några, fast de blev inte arga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 flingor? de påminner mig om den märklig dröm ja hade för nåra år sen. skolan fick alla sorters flingor på skolan, och ja tog massor med portioner. men de märkliga med frostis(stavning)flingorna snackade(gjorde reklam för sig själv) så ja hällde corn flakes i frostis högen och rösten böjade hosta. men efter maten skiftade alla form. ja svällde upp som en ballong, en krympte, en annan fick oändligt långa ben och allt blev kaos. (ja kommer fortfarande ihåg minen som killen som fick långa ben hade xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Jag drömmnde att en av våra lärare fick sparken... synd bara att det var en dröm :( en annan märklig sak är att jag drömde att jag blev påkörd en gång och nån månad efter det blev jag påkörd :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Jag drömde att jag blev opererad (stavning) utan bedövning och de skar upp magen och plokade ut en massa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag drömmnde att en av våra lärare fick sparken... synd bara att det var en dröm :( en annan märklig sak är att jag drömde att jag blev påkörd en gång och nån månad efter det blev jag påkörd :S hatade du den läraren eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag drömmde att min mamma och hennes sambo skulle ut och resa, så åkte jag istället :blink: Och jag åkte först igenom en skog samtidigt som jag pratade i telefon med min mamma och kollade ut och såg alla deltaganrna i Top Model, sen kom jag till en familj som försökte gömma ig, så jag hjälpte dom. Sen kte jag, mamma, hennes sambo och min brossa ie en bil, vi åkte till hamburgarresturangen Max, sen vaknade ja och fattade ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag drömde att min syster som jobbar i Norge kom hem på en cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Jag drömmde att det var snöstorm XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 jag drömde om att en tsunami träffade sverige xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 ja drömde att ja var Morran från mumintrollet :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Föresten! Ett tecken på intelligens är att man kommer ihåg sina drömmar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 jag drömde om att min kpmpis tog 1 nål och sptänge sin pung. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.