Shaddy Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Hade en ganska våt dröm (den utspelade sig i en swimmingpool :P ) och Markoolio hade fest där. Sen kom en het tjej i gul bikini fram till mig och vi började ha lite kul på en trampolin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Jag drömde att jag åt hamburgare och att hamburgaren började prata när jag skulle äta den. va sa den då?:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Den sa något i stil med, "Jag har HIV" Kommer inte riktigt ihåg sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Drömmde att våran kanin hade kommit tillbaka..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) länge sen nån skrev här :o drömde att ja var i en tortyrkammare som drog mej längre och längre och längre, de var en fruktansvärd smärta. Då vakna ja omkring 5:30 å ja sträckte vaden igen(!) :o (ja har 4 gånger detta året sträckt vaden när jag sovit, alla gångerna mellan 4:00 och 5:30 :( ) ...har forfrande ont xD Redigerat 5 Juni 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 länge sen nån skrev här :o drömde att ja var i en tortyrkammare som drog mej längre och längre och längre, de var en fruktansvärd smärta. Då vakna ja omkring 5:30 å ja sträckte vaden igen(!) :o (ja har 4 gånger detta året sträckt vaden när jag sovit, alla gångerna mellan 4:00 och 5:30 :( ) ...har forfrande ont xD sträckt vaden 4 gånger när du sovit? OJ och AJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 ALLTID när ja sover :o ...grrr ja HATAR de!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Jag sträcker också vaden isch... Men jag drömde om min kompis idag... Wierd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 va hände honom då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) kommer ihåg mardrömmarna jag brukade ha när jag var liten, det var typ blod överallt och nån ful skinfärgad gubbe utan huvud och ben och allt ( såg ut som en stor köttklump utformad efter en killes överkropp typ ) la upp en liten bild, den är ful som f*n men asså...det röda är blod och sträcken är spricker i marken och allt annat är typ grått/vitt. den gröna fyrkantiga saken är igentligen den där människoklumpen jag pratade om ovanför, fast hade ingen sån färg och den blev inge bra. så tänk er att den är människo hud färgad typ, sen har ni min mardröms varelse. sen innan de går jag med pappa och ser mormar ( som är död ) stå i regn rock på nått ställe. Det här var länge sen som f*n, när jag var typ 6-10 år Redigerat 5 Juni 2007 av JohanFoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Jag drömde att jag körde bil nånstans, sen kom Polisen och då gasade jag upp och körde rakt in i ett träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 drömmde igår att mina kompisar blev uppätna av en haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.