Gäst Szellerie Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 En natt drömde jag att mitt snes startade av sig själv hela tiden när jag försökte sova, så fortsatte drömmen tills jag vaknade och då slog jag huvudet i sängkanten XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 drömde inatt att jag fick en Vapor XXX och sen blev den till papper.... en hemskt dröm.... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Drömde att jag blev jagad av tjurar, tillslut trillade jag och de sprang över mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Jag drömde att jag skulle göra "det" men så vaknade jag jämt när jag skulle börja :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Drömde inatt att en tjej som går i klassen över mig jagade migoch min polare... naken! (btw, hon e skitsnygg ;P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.