Gäst Mega93 Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Hej. Jag kollade nyss på King Kong från 1933 efter att jag kollat på PJ:s King kong. Nu märker jag att i den gamla king kong är Ann bara rädd för Kong och skriker så fort hon ser honom men i PJ:s King Kong ser man tydligt att de får nåt band emellan sig. Någon som fattar varför det är så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Manuset ändrat för mer spänning och mysterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 En halvnaken blondin som skriker hela tiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Den gamla filmen är ju en klassiker men den nya versionen har ju lite mer handling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Har inte sett den nya, de säger att den suger o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Den suger verkligen inte. Filmen är bra gjort och är spännande hela de tre timmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Är den 3 timmar lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Svar: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Är den 3 timmar lång? Nej 30 cm >.<. Det är säkert som Zwailon sa. Nu har gubbarna som gjorde filmen bättre utrustning till specialeffekterna och behöver inte jobba lika hårt på dem, därför har de kunnat ha med en lite annorlunda handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Flyttar till musik/media forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 den nya är bra tycker jag, är den gamla värd att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Ja, den gamla filmen är ganska bra gjord faktiskt. Underhållande att se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.