isMaNnen Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jag har hört att gunter är svensk.. är de sant eller är de compelte sh*t? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Det är helt sant, men han är stor utomlands också. Som t.ex. när jag var i Mexico spelade de Günter på hotellet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Redan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Haha, hörde typ förra året eller något sånt att det är han som har varit Dr. Bombay också xD Är det också sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Sherikan: Jo, jag tror i alla fall att det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Gunter stavas så här tror jag Günter och låter som Gynter. Tyskt ursprung tror jag på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 jag vet de är U med 2 prickar över.. men inte vet jag hur man gör dem.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Santa: Nej, han har inte tysktursprung. Han vill likna en rik tysk som kan få vad han vill, i det här fallet många tjejer. Jag kan inte säga att jag är 100% på att han inte har tysktursprung, men jag tror det inte. Mellan_Mjöken: Tryck på knappen med en ^, ¨ och ~ på, tryck därefter på u:et. Resultat: ü. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jaja. § 1.11 - låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg