Flagg Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Tier 3, nya armorsets släpps i nästa patch. Seten kommer droppas i Naxxramas, en ny instance i patch 1.11 Länk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Snygga, men lite för "tillgjorda" enligt mig.. Kolla bara på mage, stora isblock på axlarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 f*n va sköna hunters va!''Cryptstalker Armor'' man ser ut som en insekt i ansiktet :P Var kommer denna instance att finnas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Warriors tier 3 ägde!!!!!!!!!! Mages var också cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 ja warriors ägde ju hmm 1000 armor 40 stamina 20 str bara på chesten synd bara att våran guild bara är i bwl så vi har lång väg kvar om vi ska se de där sakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 18 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Har ni inte kollat in Shamans? :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Jag kollade in. Warrior, mage, warlock, paladin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Själv tycker jag dom är alldeles för överdrivna, men ända ganska häftiga. Warriors set är ju hel fränt! fast är det Epic, ska det se ut som Epic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Hmm, så all tier 3 droppas i nya instancen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 http://img518.imageshack.us/my.php?image=tier39ww.jpg <-- :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 alla set var underbara synd bara att priest settet(faith) inte riktigt passar på undeads :P men undeads passar inte som priest överhuvudtaget möjligtvis shadow speccade men absolut inte holy det säger ju säg självt. Paladin och Rogue setten tyckte jag var snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 19 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 alla set var underbara synd bara att priest settet(faith) inte riktigt passar på undeads :P men undeads passar inte som priest överhuvudtaget möjligtvis shadow speccade men absolut inte holy det säger ju säg självt. Paladin och Rogue setten tyckte jag var snyggast. Paladin och Rogue setten var ju de som var fulast. :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg