1-an Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 va dåligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Dåligt? Nej, det var ett grymmare namn. Låter mer modernt. Tror ni det kommer vara skillnad på TP till GCN och Wii? Alltså inte kontrollen, utan hur spelet är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Xade: Möjligen grafisk sett annorlunda, annars är nog storyn likadan. #4 Fuskare :D Redigerat 20 Maj 2006 av brunhilde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 kommer lätt köpa det till gamecube för jag kommer nog inte köpa Wii tills det har gått ner i pris... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Kommer nog köpa till Gamecube,för jag tror inte jag kommer att få en Wii bara sådär.. Men kanske köper till Wii nån gång om jag får den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 men om man köper tii GC så kan man köpa wii senare när den e billigare............GC spek kommer ändå funka till wii ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Men då kan man inte använda Wii-kontrollen till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 va spelar de för roll.............ja e iaf nöjd me att ens kunna spela den <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag älskar GCN kontrollen, så självklart skaffar jag det till GCN. Alltså är det dumt att skaffa det till Wii också om jag köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag älskar GCN kontrollen, så självklart skaffar jag det till GCN. Alltså är det dumt att skaffa det till Wii också om jag köper det. Håller lätt med,GC's kontroll e så förbaskat skön asså.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 yepp....GC controlen e fett sköön B) fast ja har läst nånstans att några bra saker me wii controlen e att t.ex på en baseboll spel som kommer så kan man lossas slå bollen me controlen så gör din karaktär samma sak :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 yepp....GC controlen e fett sköön B) fast ja har läst nånstans att några bra saker me wii controlen e att t.ex på en baseboll spel som kommer så kan man lossas slå bollen me controlen så gör din karaktär samma sak :o Du har ju dock inte känt på Wii kontrollen och du vet ju inte om den är bättre än gcn's kontroller ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg