E4STMAN Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 jag tror att lordi vinner för finland för de är den bästa låten som någonsin har kommit med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) Finlands låt är totalt värdelös. De har inte en chans. Men det var grymt utklädda. Rumänien eller Malta vinner lätt. Redigerat 19 Maj 2006 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Själv hoppas jag på att Finland vinner. Gillar inte Carola... Så länge Turkiet inte vinner så är det okej. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Hoppas Finland vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 (redigerat) JAG!!! :P Men Finland, Hard Rock Hallelujah, hell yeah! Men skippa dom där kläderna ;) Redigerat 19 Maj 2006 av Lucas16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Finland var bäst av alla bidrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Säger så här: I botten Carola, hoppas jag. Hemsk person. *urk* I toppen Lordi alt. Litauen. Lordi bara för att de j*vlas med Eurovision, gillar egentligen inte death-metal ett dugg. Litauen för att gamla litauiska gubbar j*vlas med Eurovision också. "We are the winners! Vote for the winners!" (allmänt bra fotbollslåt förövrigt) Har dock inte sett ett bidrag av de som inte var i semin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 hoppas hela tävlingen sprängs i luften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Gosh..inte Lordi ffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Gosh..Lordi ffs. Alltså carola mimar, hon har micken olika långt ifrån munnen hela tiden men det låter lika högt ändå <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 hoppas hela tävlingen sprängs i luften. Om det var ett alternativ skulle det självklart vara mitt förstahandsval ;-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Har inte hört alla bidrag än, men ja får väll hoppas på Lordi då, låten är rätt bra, men dem bode skippa dem fjolliga dräkterna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg