Gäst Sandkaka Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Brukar leka lite i consolen ibland med lite olika kommandon, och hej hopp så var chatten borta (märkte det dock inte då jag gjort kommandot). Hur får jag tillbaka den? Tackar ~Daniel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Vad har du ställt till det med nu då? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 hud_saytext Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 hud_saytext Ja, det är som senig säger, dock ska du skriva hud_saytext 1Den står på noll nu, och det är antagligen felet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Tackar man tackar. har även problem med att texten i chatten är lila, vilket är svårt att läsa. Någon som vet hur jag byter tillbaka till standard? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 hud_saytext Finns ingen 1 och 0 på hud_saytext. Den fungerar som en av/på knapp. Alltså du skriver hud_saytext första gången så försvinner texten, skriver du en gång till så kommer texten tillbaka. alltså man kan binda en knapp till det. Bind "j" "hud_saytext" Så trycker du J gå texten bort, trycker du igen så kommer texten fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Det händer mytcket när du leker med consolen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jo visst gör det. Men är det ingen som vet varför chatt-texten är lila? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jo visst gör det. Men är det ingen som vet varför chatt-texten är lila? con_color "255 180 30" är originalfärgen tror jag du kan ändra färg på chattexten genom att ändra siffrorna. det är RGB färgena. http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:F%C3%A4rgtabell många färger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Tackar så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Static Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Visste inte ens att man kunde byta farg :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Du borde inte "lekt" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg