Mighty Adam Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Skrivet 20 Maj 2006 var hittar man mario hat? jag har letat efter den i typ 4 dar nu, men ja får bara samma saker hela tiden i paketen, inte red hat som ja värkligen vill ha! lyckades iallafall få den där helikoptern igår, den e rolig. men vet någon var man hittar mario hat? på kartan asså, har någon nån bra bild där de e typ tex kryssat på vilken låda den är i eller nått ;)
WiFiGamer Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) var hittar man mario hat? jag har letat efter den i typ 4 dar nu, men ja får bara samma saker hela tiden i paketen, inte red hat som ja värkligen vill ha! lyckades iallafall få den där helikoptern igår, den e rolig. men vet någon var man hittar mario hat? på kartan asså, har någon nån bra bild där de e typ tex kryssat på vilken låda den är i eller nått ;) Du måste ha hög Trainer points för att få mario hat. (Det beror på vilket spel du har) Redigerat 20 Maj 2006 av andresvan
1-an Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Skrivet 20 Maj 2006 jag har den men jag kmr inte ihåg vart jag fick den..
Ceto Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Skrivet 20 Maj 2006 vad är mario hat är det inte på supermario 64 ds :P
Mighty Adam Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) var hittar man mario hat? jag har letat efter den i typ 4 dar nu, men ja får bara samma saker hela tiden i paketen, inte red hat som ja värkligen vill ha! lyckades iallafall få den där helikoptern igår, den e rolig. men vet någon var man hittar mario hat? på kartan asså, har någon nån bra bild där de e typ tex kryssat på vilken låda den är i eller nått ;) jag har 5089 trainer points, jag har hittat 2 green hats [lugi hatt] så mario hatten kommer jag nog hitta snart skulle ja tro, men ja får BARA dubbletter av alla grejjer ja har, har iallafall hittat peach kart och helicoper å lite sånna där coola grejjer B) Redigerat 21 Maj 2006 av Mighty Adam
Rekommendera inlägg