Hoppa till innehåll

Test Servern Till Patch 1.11.0 Är Uppe


Gäst Destiny
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Ne, problemet är att Blizzard har inte tid och kolla upp hur det är på test servrarna. Dem har mycket annat och göra.

 

Tänk.

 

Det är typ, 20 wsg, ab och av. Och typ, 7000 på kö. Hur tror ni dem ska hålla servern stabil. Jag är själv besviken men jag tror Blizzard har det där problemet som jag skrev.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Destiny

Kolla vad jag hittade

 

"Memorial Weekend

The US is observing memorial weekend. Memorial weekend is not a Federal Holiday, but many people take time off to spend time with family and friends. It is unknown how this will affect the offline PTRs (which are maintained in the US; see FAQ later on in this post). The fact that the US PvE server went online seems to indicate that they do have people working. No word has been given on when they will work on the EU PTRs"

 

Det kan ju påverka också

Redigerat av Mr_fusk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

asså, ja blir så förjävligt trötta på era "GJ blizzard" etc, de gör allt de kan era klagoandar. Om det inte funkar, gå in på vanliga server för f*n. Varför spela på test serven när den ändå laggar för alla spelare? Jag kom in på 5 min efter PvP server kom upp igen, hur tror ni de såg ut 10 min senare? Jo, spelare precis ÖVERALLT. Ingen dator kan ta hand om alla dessa personer. Så sluta grina över att PvE eller PvP serven är nere o kör på vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Hur ska jag kunna kopiera nu då? Förut så fick man ju göra en lv 1 gubbe på pvp servern. Men på förra fredagen så kopiera jag 3 nya karaktärer så jag vet inte i vilken realm den har hamnat.

 

Eftersom i PVE är den inte, bara min warrior. Tror ni den kan ha hamnat på PVP?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...