Gäst Destiny Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Jaj då får vi vänta... JAg han iallafalll ladda ner Patchen innan den togs bort idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 togs bort?? :huh: så... då blir det ingen test realm denna gång då? f*n... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Joo...Kanske funkar nästa vecka att komma in på Kopiera Char saken... Imorn vem vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Vaa? Menar du att test realmen är stängd nu? Nu blir jag tokig alltså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Nej, Nej! Det menar jag inte bara PAtch Mirrorn som jag hittade i forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Kan någon lägga upp en länk på patchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Finns ingen Mirror kvar EDIT: YAAAY! Kom in nu Kl 21:42 Skynda och ni kan komma in!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) Jag fick ifram listan med alla karaktärer. Trycker på dem men det tar sån as lång tid. Jag laddar ner patchen nu så behöver jag inte oroa mig för den. Mr_Fusk, ska vi sammla ihop någon raid nångång till naxxramas? Jag tänker iallafall heta Watrix som jag alltid gör. (Warrior) Ja! Jag kom in, såg min gubbe med tier set 2 fast när jag tröck på enter world så disconnecta det! Det gör det alltid nu :(! Redigerat 21 Maj 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Vet.. Den är sl och man blir disconnectad--- MM Vi kan samla ihop en raid nångång i veckan till naxxramas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 kommer inte in på kopiera char saken... ibland kommer jag till att man kommer in... men sen fastnar den igen :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Undrar hur många sekunder det tar innan ni wipar i Naxxramas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Den kommer upp ca 19.00. Blizzard har äntligen Uppmärksammat fallet. Kolla här: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post110898 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg