Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Ne, problemet är att Blizzard har inte tid och kolla upp hur det är på test servrarna. Dem har mycket annat och göra. Tänk. Det är typ, 20 wsg, ab och av. Och typ, 7000 på kö. Hur tror ni dem ska hålla servern stabil. Jag är själv besviken men jag tror Blizzard har det där problemet som jag skrev. Redigerat 27 Maj 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Kolla vad jag hittade "Memorial Weekend The US is observing memorial weekend. Memorial weekend is not a Federal Holiday, but many people take time off to spend time with family and friends. It is unknown how this will affect the offline PTRs (which are maintained in the US; see FAQ later on in this post). The fact that the US PvE server went online seems to indicate that they do have people working. No word has been given on when they will work on the EU PTRs" Det kan ju påverka också Redigerat 28 Maj 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 det är USA... nu är iallafall servrarna uppe, men 7000+ i den där j*vla pvp server kön... ingen kö på pve dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Hur gör man en på PVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Funkar inte längre funkade första veckan men nu kan man bara kopiera till PvP har 4 på PvE och 2 på PvP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 asså, ja blir så förjävligt trötta på era "GJ blizzard" etc, de gör allt de kan era klagoandar. Om det inte funkar, gå in på vanliga server för f*n. Varför spela på test serven när den ändå laggar för alla spelare? Jag kom in på 5 min efter PvP server kom upp igen, hur tror ni de såg ut 10 min senare? Jo, spelare precis ÖVERALLT. Ingen dator kan ta hand om alla dessa personer. Så sluta grina över att PvE eller PvP serven är nere o kör på vanliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Hur ska jag kunna kopiera nu då? Förut så fick man ju göra en lv 1 gubbe på pvp servern. Men på förra fredagen så kopiera jag 3 nya karaktärer så jag vet inte i vilken realm den har hamnat. Eftersom i PVE är den inte, bara min warrior. Tror ni den kan ha hamnat på PVP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag har 1 på pve och 4 på pvp dock är det alltid 7k+ i kön till pvp servern och ingen kö till pve så jag brukar köra på pve... Vad sägs som att starta en guild för fuska.se på pvp servern? eller pve? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 upptagen hela tiden ffs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Någon som har testat Naxxramas än? Jag har gjort det. Dog mot första gruppen av spindlar -.- As svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Mm. Har gjort det... Dog mot första bossen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Första bossen är lika svår som näst sista bossen i Ahn Qiraj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg