Svedda Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Jag gick till draynor manior och där på baksidan så finns det en grav så jag grävde där för skojs skull men jag fick upp ett kranium som stod member object på så jag undrar om jag var member vad skulle då dödskallen användas till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) coolt... ska kolla sen. EDIT: har kollat nu, det stämmer! men undra varför det finns members object på vanlig server... kan nån member kolla den? Redigerat 20 Maj 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 det är kanske en quest, det finns en galge i närheten och på graven så står de "Here lies Guy, he told a lie, so we swung him from the gallows high." men om det är en quest vad heter den då och vad är de med snubben i graven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 kan nån member svara på det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 jag ee member å jag hade ingen aning om nåt sånt här O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Har du gjort alla quest då? Redigerat 22 Maj 2006 av Energy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 knappast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Ok, det lät som om han visste typ allt .. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Hmm.. kan ju kolla upp det om jag orkar =/.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag har gjort den questen på min förra gubbe och kommer ej ihåg vad den heter. men det är till et quest. tror du får questen i en stad som finns nära där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 draynor kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag e member,jag har gjort den questen,jag minns att man skulle gräva där och få upp ett skelett huvud..men tyvärr så minns jag inte vilken quest.. Men jag e 100% säker på att jag har gjort den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg