Dretskit Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Dina avatarer är ju snygga så det är ju inte så konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Skriv att du är "newb" istället för en "noob". Newb = Positiv nybörjare. Noob = Negativ nybörjare. Jag tycker som alla andra att du gör ett utmärkt jobb och du börjar lära dig snabbt. Kanske vore bra om du gick i Mezox's Photoshop skola, kan förbättra din förmåga inom CS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Kan jag få firefox bilden utan namn jag vill lägga dit ett eget annars. Vill jag ha den fett snygg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ursäkta, men vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Han vill ha bakgrunden endast på FireFox bilden. Redigerat 27 Maj 2006 av FuzioN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Hhehe jag skulle vilja ha dom här får jag dom ?? :P på bannern ska det så I Owned You On CS och på CS avataren ska det stå Scofield - Master On CS och på Battlefield eller vad det är avataren ska det stå Scofield - Headshot Master. och på Firefox avataren skulle jag vilja att det står Scofield the master Visar avatarerna : Redigerat 27 Maj 2006 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Du får gärna visa avatarerna.. Har ingen aning om vilka du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag har just nu laggt upp bildern katten . Sry det blev nåt fel på fuska förut Ursäkta mej // Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Tyvärr kan jag inte göra som du vill.. Så mycket text får verkligen inte plats. :-/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Okej men skriv Scofield på alla. Redigerat 27 Maj 2006 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Varsågod! Firefox avataren är en "user avatar", så där gör jag inga egna namntryck, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 När kommer det nya bakgrunder? (Your name avatarer) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg