Gäst QuikSilver Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag tycker att dom var as tuffa, jag skulle vilja ha den där med palmen på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 ScrapCat säger: Jag har skrivförbud i 7 dagar. Kanji säger: ScrapCat har skrivförbud i 7 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 http://http//forum.fuska.se/uploads/post-24-1148150267.png Jag skulle vilja ha den som personligt foto eftersom jag gillar teveserien Simpsons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 FeedbackHär kommer mina skapelser som jag gjort i PS CS2. Jag tar gärna emot feedback, både positiv och negativ, ger du negativ feedback vill jag att du skriver vad jag borde förbättra. Har haft PS sedan 18/5 och är därför inte speciellt duktig. Gratis avatarer "Your Name Avatarer": Välj en eller flera av avatarerna och välj vad som ska stå på. Den färdiga avataren skickar jag via PM. Totalt antal bortgivna "Your Name Avatarer": 14 "User Avatarer": Spara en eller flera på datorn och ladda därefter upp som avatar. Dessa avatarer är redan i rätt storlek. Använder du en av dessa avatarer vill jag att du skriver det i tråden, tack. Totalt antal bortgivna "User Avatarer": 3 Uppdateringar Jag ska försöka uppdatera den här posten så ofta som möjligt. Det kan både vara avatarer, banners och annat grafiskt arbete. However. ~Daniel OBS! Alla dessa avatarer tillhör mig. Du får ej redigera avatarerna själv. Tack. © Daniel - A.k.a. ScrapCat om jag sparar en sån här avatar kostar det då om jag lägger upp den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 ScrapCat får inte skriva på en vecka så ni får inget svar ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Läs mitt inlägg allihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) ni kan denna i eran prexzz ial ni vill även ifall den inte blev å bra Redigerat 11 Juni 2006 av .:lol:. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det står ju "Winows XP" på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) kan jag få dessa med mitt namn på Redigerat 11 Juni 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 oj kan ske fixar det sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennis1101 Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 jag vill ha den här : http://forum.fuska.se/uploads/post-24-1148233461.png på två olika sätt på ena ska det stå warp och på andra dennis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg