Hoppa till innehåll

Frågor Om Druid


Rekommendera inlägg

Här är frågorna:

 

1. Hur kommer man från Night elf ön till Ironforge. Jag vet att man ska åka båt men sen?

 

2. Vilka djur kan Druid förvandal sig till?

 

Om jag har fler frågor så säger jag det.

 

''

 

1. Flyg till menethil harbor,wetlands. Sen följer du bara vägen raka vägen till iron forge.. det står nog på skyltarna vilket holl.

 

2. Druider kan förvandla sig till: Bear form,aquartic form,cat form,travel form,moonkin form och furbolg form. Men furbolg form kan alla göra sig till det är ett quest som man hittar i ashenvale,astranaar av typ mane wolf runner eller nott sont.

 

 

 

hoppas jag förklarade bra :)

Redigerat av marskatta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

säl questet:

 

 

först tar du teleporteringen till Moonglade,sen tar du questet där i huset på andra våningen.

 

när du gjort det så startar en tid som jag glömt bort hur länge den är men när du har questet så dycker du i vattnet där och söker på botten efter en sak du kan öppna, det finns adnings saker under vattnet ochså :P.

 

när du öppnat lådan så ska du till WF (westfall) och dyka i vattnet på vänster sida på kartan.

 

där öppnar du en låda sen ska d till darkshore och vandra i skogen tills du kommer till vattnet där måste ochså leta efter en låda sen så gå du till en ö i moonglade och sätter ihop dom 2 sakerna och lämnar questet där du tog den

i huset.

 

tror att tiden var 30 min= svårt quest :student:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...