Larath Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 (redigerat) så sverige vann med 4-0 mot tjeckien vad tycks? Gustavsson blev förste coach att leda ett lag till både OS och VM guld och sverige var fösta nation att vinna båda samma år. Sedan så blev Jörgen jönsson först med att vinna tre guld samma år. Redigerat 21 Maj 2006 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 De utklassade Tjeckien totalt och vann rättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Vann vi ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Vann vi ? Ja. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Asgött. De har skrivit ny hockeyhistoria. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag tycker sverige var överlägsna i finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 japp, men ofta man väntar i 8 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 japp, men ofta man väntar i 8 år? jo när var senast sverige vann VM guld? jo åtta år sedan, iaf sa dom så i direktsändningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag tycker att fotboll suger...ni behöver inte ge mej kommentarer bara för att jag skriver det jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Härligt att ha skrivit hockey historia genom att vinna OS och VM under samma år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 jag tycker att fotboll suger...ni behöver inte ge mej kommentarer bara för att jag skriver det jag tycker Vad har fotboll med tråden att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Äsch, Blizzey är en sådan typ som vill gärna irretera folk som han har gjort i andra trådar. Han utrycker sina känslor för mycket, men vad kan man förvänta sig av en 0-åring? Jag tycker det var en rättvis kamp, Sverige var totalt överlägsna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.