sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 tror ni på aliens http://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/edoom/spacecraft.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag tror inte på aliens gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 No senior Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Svår fråga....Såklart jag inte gör!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Med tanke på hur stort universum är så är det klart att det finns andra typer på andra planeter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Nja inte riktigt. Vi kan leva pga en otroligt bra planerad plats precis lagom nära solen för att kunna leva. I allmänhet tror jag ej på andra livsformer i universum, även om jag gärna skämtar om det ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ja kanshe de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag brukar iockså skämta om det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Men i framtiden så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag tror på det, allt sen jag såg ett stort mystiskt farkost komma här för några år sedan.. men jag har inte sett några, men jag tror dem finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag tror på det, allt sen jag såg ett stort mystiskt farkost komma här för några år sedan.. men jag har inte sett några, men jag tror dem finns.. HEHHEHE MEn när jag var liten såg jag en annan planet min mamma skjutsa mig på cykeln dem såg ut som jorden, den var blå som vatten o andra färger som land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.