mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hehe marsians!! (marsianer, mrsipaner!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det är sant, det var en kall december eller november dag. Vi var i ladugården, sen skulle jag ta frisk luft och såg nåt mörkt stort över oss komma tyst och ganska sakta. Mystiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 när jag va med en kompis asså en kväll så såg vi not longt bort som liknade en flyg plan som körde hit o dit upp och ner det va helt konstigt. Ni kanshe inte tror mig men det är sant att vi såg de + det va läskit....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag gör då inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) Det här passar http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/alien/big.gif eller hur Redigerat 6 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Inte precis men liv utanför planeten kan det finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.