mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 hehe marsians!! (marsianer, mrsipaner!!) Citera
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Det är sant, det var en kall december eller november dag. Vi var i ladugården, sen skulle jag ta frisk luft och såg nåt mörkt stort över oss komma tyst och ganska sakta. Mystiskt.. Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2004 när jag va med en kompis asså en kväll så såg vi not longt bort som liknade en flyg plan som körde hit o dit upp och ner det va helt konstigt. Ni kanshe inte tror mig men det är sant att vi såg de + det va läskit....... Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) Det här passar http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/alien/big.gif eller hur Redigerat 6 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Inte precis men liv utanför planeten kan det finnas. Citera
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag vet Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.