Dream Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Dina föräldra tvingar dig för att du ska får en bra framtid ^_^ Kanska omtänksammar föräldra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Dina föräldra tvingar dig för att du ska får en bra framtid ^_^ Kanska omtänksammar föräldra. Det är ju i och för sig sant, men enligt min åsikt kan ingen tvinga någon, även om det är för personens bästa. Men att komma med förslag på hur man kan förbättra sina betyg, det är däremot okej. Och alla blir lyckliga och glada :). Redigerat 23 Maj 2006 av Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 sommarlovet... det går bara inte å plugga då, det finns inte i människans natur! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Det finns inte i min natur att få dåliga resultat i skolan så att jag måste jobba på sommaren (läxor) Sommarjobba är en annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 men du behöver ju itne få dåliga resultat, du kan ju sköta dig på terminerna, jag har aldrig gjort en läxa på något lov, och jag har bar betyg ändå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Vad är läxor ? Jag har haft ca 15 läxor tillsammans i alla ämnen i hela nian.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 och jag ca 5 st XD :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag behöver inte sommarplugga nu :D Har pratat med henne. Ett G betyder ju ändå att jag klarar det som behövs. Det är ju inte dåligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Det beror på hur gammal man är. Lågstadiet : Absolut nej! Mellanstadiet : Nej. Högstadiet : Ja. Det är trots allt för din framtid, dina betyg kommer förändra ditt liv. Så jag skulle försöka bli bättre, sommarplugga som dina föräldrar säger. ps, jag pluggade nästan alldeles för mycket inför proven... blev för smart. Och sedan wipps, här står man med 4,8 i snittbetyg på alla ämnena. Redigerat 24 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 nej nej nej, så länge man inte får betyg som spelar någon roll så behöver man inte plugga, dvs. i 9an samt gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Man ska inte behöva plugga över sommaren, det är då man ska njuta av livet och inte tänka på skolan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Håller med Presentation, sommarlovet är det man ser fram emot större delen av året och det är inget som ska gå åt att studera, det är helt fel av dina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.