Energy Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 (redigerat) Jag har prao nu och då började jag undra var ni har varit. Jag har varit på min pappas jobb IBI och jag sitter på SR P4 och skriver det här ämnet. =P [EDIT] Pinsamt misstag .. Redigerat 22 Maj 2006 av Energy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 jag har jobbat på bokia i kassan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Finska hembageriet ( ett ställe för brunhilde ? ) Cykelcenter Volvo CE x2 m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag antar att du ska praoa i dryga 2 veckor, alltså under skoltid? Isåfall so praktiserade jag i ett varuhus... Sen, så blev jag förvånad att du fick jobba hos en i familjen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Förvånad ? Det är så man får sin praoplatser :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Alltså, skolan är lite emot att man praoar hos nåfon i familjen eller kusin, eftersom då kommer dem att tro att t.ex du kommer bara softa, inte gå till prao platsen osv. Typ så menade jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag har varit på ett dagis och på posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 såtenäs B) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 :P när vi har prao då är jag hemma istället >>orka..!<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 är på cp (cyberplace) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Coop nära i en hel vecka :( "Finska hembageriet ( ett ställe för brunhilde ? )" Det ligger i E-tuna, du vill bara träffa mig. Erkänn B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jag har praoat hos min mamma's arbete, ett packeri. Vi får bara praoa hos någon vi känner på min skola. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.