💬
Logga in
Fuska.se

Vad Vill Du Göra Mest Av Allt I Ditt Liv?

43 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Vad vill ni göra mest av allt i ert liv

Själv vill jag hoppa bangijump det ser kul ut.

Nivå 8 · Veteranfuskare

leva ett underbart liv ?

Nivå 5 · Fuskare

spela fotboll

Att kunna åka till England och studera i Newcastle till Civilingenjör och sedan stadga mig i England och försöka livnära mig på att skriva böcker.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Varför Newcastle av alla ställen :huh:

Få världshärravälde naturligtvis.

Nivå 1 · Novis

Resa jorden runt, bli en av världens bästa journalister :D Jobba inom Tv, skaffa en hund och få en underbar kille :visslar:

+ en miljon saker till

Nivå 8 · Veteranfuskare

Få en butik med alla världens MP3-spelare, bli fotbollsproffs, äga Malmö FF och såna saker som är extreeeeeemt logiska...

Först vill jag se guggo få världsherravälde, efter det puttar jag ner honom från tronen. Sen lever jag ett bra liv där jag för allt =)

Nivå 7 · Fuskare

pffft, guggo å brunis, va e de ni snacka för gojja??

Jag ska bli universdums härskare!!!

Men ni kan få bli mina närmsta män guggo å brunis!!

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Först vill jag se guggo få världsherravälde, efter det puttar jag ner honom från tronen. Sen lever jag ett bra liv där jag för allt =)

nä nä, när jag får världsherravälde så förbjuder jag puttande och skriver en lag där det står att lagen aldrig kan ändras och att jag är härskare för evigt. Efter det inför jag O'boy som nationaldryck :)

Supper: Ok, du kan ta Universdum så tar jag universum. ;-) B)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Fint ställe där. :) Även så kan man ju sticka och se på lite fotboll då och då ju. ;D

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Något jag vill som är möjligt: Bo och leva i USA.

En dröm: Bli filmstjärna haha :D

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag skulle vilja åka till London, eller varför inte Torqay a.k.a the english riviera :)

Nivå 3 · Lärling

skaffa en härlig tjej, flytta till ett soligt land, bo i värta slottet med betjänter och obegränsade glassbunkar, (med glass i förstås) ;)

bo i värsta* slottet

Nivå 2 · Novis

Jag har alltid drömt om att bekämpa ondska med ondska som Daredevil och The Punisher gör. Bara gå ut på nätterna och slakta. Jag har alltid avskytt att leva ett vanligt liv och att leva i säkerhet. Ut i krig ska jag nog.

Senast ändrad:

23 May 2006

Studera för att bli advokat i andra länder...(Jurist)

Träffa kärleken...

Leva lyckligt i alla dagar...

Sedan kanske skjuta Guggo i skallen.

Vill bli chef på världens största spel företag..:P skulle va kul..:P

Nivå 5 · Fuskare

Leva ett bra liv...

Dvs, få bra betyg i skolan, hitta en underbar fru, ha ett bra jobb med ordentligt betalt och skaffa 2-3ungar.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag vet inte riktigt vad jag helst vill göra i mitt liv, det finns många roliga saker att göra. Men det skulle vara en upplevelse att åka världen runt och uppleva de olika kulturerna och turistattraktionerna världen runt i stället för att bara läsa om de i faktaböckerna.

Bli miljonär! (dröm)

Nivå 7 · Fuskare

BMX är och har varit mitt största intresse sedan jag åkte till Älvsjö BMX Bana för första gången. Jag skulle vilja komma på ett trick som gör revolution i BMX-världen. Hade också vart kul att åka på roadtrip världen runt så att man får se lite av naturen :).

Sist men inte minst, vill jag bli en bra fader som lär ungarna att slåss och titta på actionfilmer :).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in