Red_fox2 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Min dröm är att bli ihop med tjejen jag älskar och sedan utbilda mig och skaffa yrke inom motor branchen,och sedan flytta till usa och starta ett företag som liknar West Coast Choppers och sedan att få leva lyckligt resten av livet Men tyvär så har jag insett att tjejen kan jag glömma,och jag kan även sluta drömma resten om jag inte går den gymnasieutbildning jag har sökt till.Men det betyder att jag måste flytta från stan och lämna alla vänner,polare och kärleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gummi_gubbe Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Få världshärravälde naturligtvis. Det är bra.Då får man gratis glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Bli karate mästare ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) komma på en freds-formel så det blir fred på jorden ;) eller så kan man ju alltid bli super-smart och få nobel-priset! eller så kan man skaffa en snygg tjej, bli as-rik och mobba guggo,brunhilde och dom andra som vill ta över universum, för jag ska ta över 1000000000000% av allt som existerar i alla världar! Redigerat 31 Maj 2006 av flygon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) komma på en freds-formel så det blir fred på jorden ;) eller så kan man ju alltid bli super-smart och få nobel-priset! eller så kan man skaffa en snygg tjej, bli as-rik och mobba guggo,brunhilde och dom andra som vill ta över universum, för jag ska ta över 1000000000000% av allt som existerar i alla världar! oj du..... lycka till! :bah: (med det där ''ta över 1000000000000% av allt som existerar i alla världar!'') Redigerat 31 Maj 2006 av Knas-bollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) jag kommer att döpa om mig till Emil Castro, sen störtar jag nuvarande härskare över världen och alla hans/hons medhjälpare, sen skickar jag dom till en avlägsen planet låååååångt bort sen lever jag livet :bah: :evil: gör ett ont skratt* Redigerat 5 Juni 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 jag vill bli as-rik så att jag lyxar mest i värden som nån aldrig har gjort eller gör eller kommer att göra! mohahahahaha!! :evil: (och allt man inte kan få med pengar förutom negativa saker) ps.inget kommer gå i uppfyllelse :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Två saker: 1: Få mitt manus filmatiserat. 2: Bli världens bästa svärds man. (Den som kallar mig Zoro wanabe skall brinna. Jag är värkligen en svärds galning.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.