sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Jag undrar vad som komer hända efter när man har dött http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/ruinkai/GRIM2A.gif Redigerat 5 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 tror det inte är så många som vet det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hmm... jag vet inte vadd jag tror.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det kommer man aldrig att få reda på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vad äckligt om det skulle bara vara svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jo, det hade varit äckligt mycket äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Enligt hinduism kan du bli allt från en fluga till nästa president i USA. De flesta här kan nog gissa sig till min version. Kroppen dör, men själen lever vidare. Man kan hamna på två ställen. Dessa två är totalt olika mot varandra. Antingen Himmerliket eller motsatsen. Ni vet vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Tror att man återföds :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Chihuahua: Menar du h*lvetet? Jag tror inte på h*lvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Tja, man tror vad man tror... ja jag menar det du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det skulle inte vara trevligt om det var som att man sover, fast att man aldrig drömmer, och aldrig kommer att vakna som någon ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.