sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 kan ni skriva om olika spel så jag kan välja en spel som låter roligt...... ni är as sjysta om ni gör de........................................... http://www.computerpannen.com/cwm/cwm/big/evil.gif .............
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Jag tycker du kan ta Konungens återkomst, lite banpr men bra action det finns intervjuer med olika skåde spelare från filmen, man kan välja gubbe, det är mycket action, SVÅRT, roligt, grymt, coolt och det är också väldigt dyrt! B) He he
Twix Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 hur får du sådana där bigga smilisar. dem finns ju inte på fuska
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag tycker du kan ta Konungens återkomst, lite banpr men bra action det finns intervjuer med olika skåde spelare från filmen, man kan välja gubbe, det är mycket action, SVÅRT, roligt, grymt, coolt och det är också väldigt dyrt! B) He he Jag har den och jag har klarat den
Nafrali Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Jag tycker du ska ta fifa 2004 eller sagan om ringen, de 2 tornen eller konungens återkomst..... :D
Daniel Kamali Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 XIII Är ett mycket, mycket bra Första person skjutare (FPS) i serie tidnings format. Tecknat alltså! (Cel-Shading) mycket action, inte alldeles för svårt, och många Multiplayer funktioner! Köper du till PC får du speciella banor köper du till Playstation2 får du andra speciella banor OSV. Mycket mycket bra. Kort sammanfattat: Ett lyckat köp!
Backspace Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 hur får du sådana där bigga smilisar. dem finns ju inte på fuska Han gick väl in på mysmilies! <_<
Rekommendera inlägg