Rallypack Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 varför startar inte mitt pokemon ruby för det är inte slut på batterin och jag har lämmnat in det på lagning GRATIS men det går inte och starta det och jag måste fått en blackout jag kastade kvittot vad ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 varför startar inte mitt pokemon ruby för det är inte slut på batterin och jag har lämmnat in det på lagning GRATIS men det går inte och starta det och jag måste fått en blackout jag kastade kvittot vad ska jag göra skratta och köpa ett nytt? men seriöst finns nog inte mycket att göra om du kastat kvittot. Beror lite på affären och hur länge du haft spelet ifall kvittot behövs. Påminner mig om när jag tvättade mitt pokemon blå :P men jag fick ett nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 varför startar inte mitt pokemon ruby för det är inte slut på batterin och jag har lämmnat in det på lagning GRATIS men det går inte och starta det och jag måste fått en blackout jag kastade kvittot vad ska jag göra det lät kul "tvätta pokemon blå :D :D ojoj vad kul det lät Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) det låter som "tvätta pengar" fast "tvätta pokemon spel" :D Redigerat 24 Maj 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 mitt pokemon gul var i tvättmaskinen fast det klarade sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 mitt pokemon gul var i tvättmaskinen fast det klarade sig! du hade tur att det klarade sig annars brukar det gå sönder :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 ah, efter tvättmaskinen är det inte kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ah, efter tvättmaskinen är det inte kul ne det är det verkligen inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 det är ganska tragist om det går sönder :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 det är ganska tragist om det går sönder :( haha de har du rätt i :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Fel forum <_< det är inte fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg