Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Har *plankat* av misstag en gång, åkte på mitt busskort efter giltlighetsperioden. Annars är jag en snäll pojke.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Ragnarök busknackar inte, då måste man springa efter. Springa = Datornördarnas mardröm B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 stämpla när man åker spårvagn ? vem fasen gör sånt ? När man åker buss måste man nästan stämpla, maskinen sitter precis brevid chaffören, så han ser direkt om man inte gör det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 busknackar varje dag efter skolan :visslar: men det är jämt en jävig hund som dom har i grannhuset som skäller så grannen kommer ut (FAEN!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Vad menar ni med " bussnackat "? Jag har plankat, men aldrig snattat, kommer aldrig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Bussnacka var visst felstavat, Bus-knacka (på dörrar) skulle det visst vara (eller busringa på dörren?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Snattat, jo det gjorde man väl som liten skitunge.. Plankat mig in på en konsert. Bussar/tåg har vi väl alla plankat nån gång..(framförallt tåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Jag bara undrar hur ofta och hur många som brukar göra sånt här, själb busknackar jag ofta o sånt. Snattat har jag aldrig gjort, förutom en liten godisbit då :P . Snattar har jag aldrig gjort, plankar har jag gjort.. Har aldrig busknackat ......... Redigerat 24 Maj 2006 av zeyona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Otroligt onödigt att snatta... Vet inte ens om jag provsmakat lösgodis i affären ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Otroligt onödigt att snatta... Vet inte ens om jag provsmakat lösgodis i affären ;-) Många snattar för att dom inte har råd och är typ hungriga på nåt, fast vissa gör det ju för att få lite "action" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Är 99% säker på att alla i det här forumet har råd att köpa en liten godisbit. Vill man ha action är bus-knackning ett mycket bättre alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Har kanske bus-ringt på andra dörrar några gånger, men det var nog ett tag sedan... Har aldrig snattat, kommer aldrig att göra det för att jag tolkar det som att man beter sig som en uteliggare som är desperat efter mat & godis och det är sannerligen inte "coolt"... Plankat har jag gjort ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.