0013 Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Har aldrig snattat, plankat eller busknackat :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag tror aldrig jag har stämplat på spårvagnen. Och aldrig åkt fast :) Busknacka ? så töntigt. Då kan man ju göra skojigare saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Hallå? Vad är " Busknacka " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) Busknackat har jag väl gjort några gånger när jag var mindre med några kompisar Redigerat 25 Maj 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 typ nej. busknacka nån gång när jag va 7 år. det e så antigrovt och fjolligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) Jag har aldrig plankat eller snattat, det känns bara så onödigt att göra eftersom det faktiskt inte är tillåtet. Tjuvknackat gjorde jag mycket för ett par år sedan. Nu orkar man inte längre... Redigerat 25 Maj 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Hallå? Vad är " Busknacka " ? knacka på en dörr (en ytterdörr) och spring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 bus-knackar på gammlingars dörrar den extra kryddan är när man hör dom ropa "kommer snart" :rolleyes: härliga stunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 såå meningslöst, vad är det roliga i att knacka på en dörr och sedan gå där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 För vara vå ute och teroriserade ett hus, sen kom pappan ut och skrev fula ord^^ Man är fortfarande skraj när man cyklar förbi huset o.O Orka snatta :o Planka kan man inte göra här typ, finns inga spårvagnar eller nått sånt, bara bussar, och jag åker buss en gång per år, på klassresor lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 (redigerat) Busknackat ja, kallar det för tjuvringing. När jag var 8 år typ ^^ Tycker det är fånigt också, gör någon det på mig så går jag ut och jagar dem ^^ Plankat ja, jag bor i Stockholm och när jag inte har mitt SL kort eller inte har tid och visa fram den så hoppar jag över spärren eller tar fram min fot till laser strålen. Jag har inte snattat? Bara någon godis kanske när jag var 6-8 år. Redigerat 25 Maj 2006 av Puck0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) jag har busringt på dörrar men aldrig snattat eller plankat fast jag har gjort andra dumheter som jag nog inte bör berätta om Redigerat 26 Maj 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.