isMaNnen Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Min datorn är väldigt seg, som ni ser tog de ca en halv timme att bara komma hit å skriva.. vad kan de vara? :( och jag kan inte heller starta nått program som är i fullscreen mode! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Va är det för dator ? är det en gammal är det ju inte så konstigt... Redigerat 24 Maj 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 samma med min ena datorn, men det är för den har massa skräp i sej, om den inte är för gammal kan du formatera om datorn så funkar det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 den är 3år gammal, fast ändå ganska bra.. 3,2 gig 1024 ram 512 graffe kort osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 När började den sega? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Formatera den grabbe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Har du testat att göra en virus- eller spywaresökning? Om du inte får några vidare resultat där så är det bara att formatera om. Kom på att det också kan vara hårddisken som strular. När min hårddisk hade väldigt lite minne kvar så gick datorn jättesegt. Testa att använda Windows egna verktyg; Diskrensning. För att öppna Diskrensning så går du Start > Program > Tillbehör > Systemverktyg > Diskrensning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Anti-Spyware program: Ad-Aware Spybot - Search & Destroy (Klicka på namnen..) Redigerat 24 Maj 2006 av x0t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Datorn är full och behöver rensas på skräpfiler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 defragmentera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Formatera datorn. enda utvägen för en seg dator. det vet jag själv. defrag hjälper också men det tar c.a 2 timmar sen segar den ige. Jag rekomenderar starkt att formatera datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Eller så kan det vara bredbandet, 1GB ram och 3,2 GHZ antar ja att du mena me gig tror jag inte segar på en sånn simpel sajt som fuska.se... Annars e de väl Spyware eller sånt som x0t sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.