Hoppa till innehåll

Köpa


Rekommendera inlägg

Aldrig. Onödigt att slösa så mycket pengar. Datorn är din vän, och kostar dig inte lika mycket. :)

 

OT:Kostar inte lika mycket? Det finns datorer för 20 tusen kr och PS3:an kanske kommer ut för 6-8 tusen.

Så vilken är dyrast?

 

OnT: Jag kommer nog köpa det. Men då är det mest för att få Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lordifan

nae ska inte köpa det håller på och samla ihop pengar nu jag har redan ett ps2 och en dator det räcker gott och väl!

 

6000-8000 kr?!

Nehe.. då köper jag hellre en ny data...

 

samlar ochså ihop till en dator så jag kommer inte köpa ps3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har du rätt i, jag hoppas dessutom att det går så dåligt för Sony med PS3 så dem sänker priset till 2000 kr.

Det hade varit bättre. :D

 

 

 

 

Hade köpt Playstation 3 om det varit 2000-3000 kronor billigare, 6000 är ett ruskigt dyrt pris för en konsoll. Jag tänker köpa en Wii istället.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig. Onödigt att slösa så mycket pengar. Datorn är din vän, och kostar dig inte lika mycket. :)

 

Tror du inte datorn är värd det? Och för det andra behöver du inte köpa en helt ny dator varje gång. Det behöver du med en konsoll. Gissa hur mycket pengar du spenderar på att köpa en playstation 3 och sen en playstation 4, 5, 6 osv. Datorn kan du bara uppgradera RAM minnet, grafikkort och det kan du få för bara 1-2 tusen kronor. Så, vilken är dyrast? (I slutändan)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst lordifan

han borde faktiskt ta detta som en omröstning så köp omröstnings kort eller fuska vip.

 

skulle iallafall vänta till sony sänkte det till två tusen eller nåt.

Redigerat av Tigger
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...