Gäst Great Gonzales Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Ett nytt GC kostar 599 numera. http://www.webhallen.com/prod.php?id=7347 glhf med 750. i alla affärer är det ju inte 599 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 I de affärer där det är dyrare så får de inte GCN's sålda lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 I de affärer där det är dyrare så får de inte GCN's sålda lätt. Sälj det för 500 Jag köpte mitt för 950 då fick jag med En kontrol+Spelet Double dash+Maskinen. jag vet att det var ganska dyrt men jag hadde alltid velat ha det så jag köpte det. Om jag skulle sälja det så skulle jag sälja det för 1500 mins för att jag har 8 spel: Mario Kart: Double Dash Dragon Ball Z: Boukai 2 Pokemon XD: Gale of Darkness Tony Hawk: Underground 2 Call Of Duty: Fines Hour Sagan om den Tredje Tidsåldern Time Splitters Rogue Ops Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>>>Error Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) Det var la inte ett speciellt bra pris? Hade du köpt det separat hade du kunnat få det billigare. Haha nej det skulle inte vara billigare. Jag kollade ju vad som var billigast. Det va ju nå år sen jag köpte det, o då vare inte så billigt... o dessutom om jag inte kommer ihåg fel så finns inte Zelda, collectors edition o köpa... Redigerat 5 Juli 2006 av >>>Error Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 :angry: Tyvär så har dom tagit bort det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Den går inte heller att byta in i affär... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag blir så j*vla irriterad at man inte kunde köpa Zelda boxen och om man köper seplet separat så kostar det runt 300 kr :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 vad har det med forumet att göra *off topic* eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Jag tycker personligen att du ska sälja GC för 300-400 kr om du inte säljer spel till :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majiwaru Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 jag lyckades göra en rätt bra affär antar jag :lol: det bestod av: Gamecube konsol 4 st original handkontroller varav 2 st är wavebird 2 minneskort, kommer inte ihåg strl Spel: Resident evil 4 Super smash brothers melee Soulcalibur II SSX3 gissa priset? jo 800:- så ja... gamecube är inte värd speciellt mycket XD även fast 800 är rätt underdrivet men jaja bra för mig B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Eninteklokaeller? 500 spänn, för ett begagnat? Även om du så pröjsade 3000 för det när det var nytt kan du vara glad om du ens får 400 för det. Ett nytt kostar 550 (enligt pricerunner). Men vem vet, du kanske hittar nån godtrogen typ som du kan lura. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 for så mycket du shöpte det för (bror på grafik). :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg