Hoppa till innehåll

Konstiga Saker Du/din Klass Har Gjort


pho

Rekommendera inlägg

Jag och dom flesta killarna i min klass brukade gå på lunchrasterna ner under vår gymnastiksal där det finns en stor pingissal där det brukar spela gamla gubbar på dagtid där vi brukade springa och kasta in snöbollar (det var i vintras).Ibland när vi fick äpplen i matsalen så brukade vi kasta inn dom också mitt på borden :P Min kompis va så fräck att han kastatde inn en mumsmums hehehehe. Men gubbarna brukade låsa dören så att vi inte kom in.Så en dag öppnade vi ett lite fönster och ställde det lite på glänt så att när gubbarna låste kunde vi hoppa in genom fönstret. Men när vi öppnade fönstret så lossnade det :P Första gångerna var det ganska många ifrån våra parlellklasser så vi var ca 40pers hehe.

 

 

En annan gång så krossade vi ett allergipiller i matsalen och la upp det på en rad så att det såg ut som knark, sen så rullade vi pappersrullar som ett sugrör och sniffade upp det. Jag sniffade dock inte. En lärare såg vad vi gjorde och trodde att det var riktigt knark och sa till vår mentor som ringde hem till dom hehe.

 

Jag har en massa mer historier men dom orkar jag inte skriva nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...