Ogri Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag behöver hjälp med det där uppdaget man ska göra för Zero det som heter air raid problemet är att jag bara hinner hålla ut tills det är 1minut kvar.Det andra uppdaget ska man göra för den där hippin som hetter we tipp sss eller ttt det är omöjligt att köra till det där stället sen till parkeringen på 3 och en halv minut utom att man rör en enda sak annars får man göra om allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Fuska på Zeros uppdrag(ta att alla bilar smäller)då smäller flygplanen med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Förtydliga dig lite mer, förstår inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Fuska på Zeros uppdrag(ta att alla bilar smäller)då smäller flygplanen med. <{POST_SNAPBACK}> [/quot asså jag är inte dum i huvet om man fuskar så kommer ju hela skitet gå sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Fuska på Zeros uppdrag(ta att alla bilar smäller)då smäller flygplanen med. <{POST_SNAPBACK}>[/quotasså jag är inte dum i huvet om man fuskar så kommer ju hela skitet gå sönder <{POST_SNAPBACK}> Jaja,mitt gick inte sönder och jag fuskade massor varje gång jag spelade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Rikar, Spelet går inte sönder om du fuskar då och då, men om du fuskar nästan hela tiden, överdrivet mycket, DÅ kan spelet gå sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 9408ruer Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Rikar, Spelet går inte sönder om du fuskar då och då, men om du fuskar nästan hela tiden, överdrivet mycket, DÅ kan spelet gå sönder. mitt spel pajade jag kan inte göra fler updrag spelet dampar sej för att jag har fuskat för mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Men om man fuskar lite, slipper man det problemet. Man behöver egentligen inte fuska alls, det är större utmaning om man inte gör det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Du behöver inte ens göra Zero´s uppdrag. Du kan klara spelet utan att göra dom uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Tragiskt att behöva fuska. Zeros uppdrag är bara att köra om och om igen tills man klarar det. Körde om det många gånger själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det haär med att spelet går sönder på grund av att man fuskar är skitsnack, jag har en omgång där jag slagit in mer än 2000 fusk, har nånting hänt med spelet? NEJ!! Går spelet södner beror det på att du förstört skivan eller att din läsare i ps2:t är sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 serven pajar om man fuskar för mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg