Spikey Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 (redigerat) Fick mitt 10:E december inte en enda repa, :P Har spelat New super mario bros hela tiden, Kört minigames ganska mycke me. Redigerat 16 December 2006 av Nigthwolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Fick mitt 10:E december inte en enda repa, :P Har spelat New super mario bros hela tiden, Kört minigames ganska mycke me. jag skaffa just plast skydd till ds och fy f*n va dåligt det var!!!!!!!!!! skydden själva var repiga för f*n! ändå va dom helt inplastade. och när jag drog av dom så såg man klister avtryck efter dom, fy va dåligt. slängde dom direkt, 79 kr hejdå..... dock var dom inte gjorda av nintendo så skaffa några från webhallen dom är nog bättre men jag orkar inte prova igen, ren besvikelse nu har jag iallafall zelda tp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 men om ni nu klagar så mycket så ha inte pennan ta finger toppen ilt ta med nageln :) jag kan förstå att pennan gör mycket skada :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Pennan gör ingen skada. <_< Skärmen blir bara repig om man trycker hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 ja ja men ta finger toppen istället då blir det inga repor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Man ska använda pennan för annars blir det feta märken från fingret och det är störande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 nageln den dära platta grejen man har på fingret fattar du <_< många kan inte låta bli frånatt tugga på den i bland vet du vad det är <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 men den är ju helt mysko att använda... det går ju itne alls bra när man t.ex. kör MPH... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 ja men bara föratt man spelar mph så är det inte hela världen att man måste ta penna på alla spel <_< det är kanske bara det och nintendo dogs <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 jaja jag tycker att det är svårt att använda den iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 jag har hafft min från 24 och jag har inga repor :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 hahaha jag med :D :cool: min har heller inga repor :D jag tar det lungt som f*n :D och då blir det inga repor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg