Hoppa till innehåll

Repig Touch Screen


Rekommendera inlägg

då kan du reklamera ´ditt nintendo ds tror jag för innan dom släppte NDS så sa nintendo att det inte skulle funka att repa med pennan

 

köp lite den blir ALDRIG repig (iallafall inte min och jag köpte den samma dag som den kom)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst schneak

med handen eller för med pennan funakr det inte att repa skärmen

 

efter ett tag kan pennan bli för vas eftersom den kan tappas lite osv igenom åren. och så repar man skärmen med pennan

 

vart fins deet skydd av nintendo att köpa??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om den slits är det klart att den kan repa men jag tror mest att det är smuts som fastnar på den som repar... :) jag tror inte att Nintendo har gjort något skyydd men det finns ett skydd som heter något sånär som "Hori DS Screen Protector" :)

 

Elias: Det är klart att den blir repig, det är ju inget super mega maxat med Lite pennan, den är ju i princip likadan som vanliga DS pennan... du kanske har vart extra försiktig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

det finns ett skydd som heter något sånär som "Hori DS Screen Protector" :)

 

Där var vi allt roliga?

 

 

 

Ang. DS lite. Skärmarna på DS Lite är stryktåligare, dvs att du kan trycka hårdare än på vanliga DS och skärmarna håller. Men om de klarar repor mer tror jag inte, men det finns som sagt skydd man kan köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst schneak

det finns ett skydd som heter något sånär som "Hori DS Screen Protector" :)

 

det fins inget VI det kommer aldrig finnas något VI och det har aldrig funnits något VI
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...