jerkakamel Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Jag tänkte starta en Warcraft 3 TFT clan, som ska heta Iceblazers.. skriv om du vill va med:P men det finns några regler: 1. Du måste kunna spela på Battle.net 2. Inget fusk när du spelar Mer regler kommer senare och kom gärna på en bra:P Skriv vad din account heter, också kan vi typ spela nån tid bara att säga till vilken tid som passar:P Och förresten så heter min account LunQan :P Jag ska fixa en hemsida senare också :) men bara om det blir många medlemmar . Medlemmar: LunQan Redigerat 24 Maj 2006 av jerkakamel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 går det att fuska online? men jag kan tänka mig att vara med men än funkar inte det måste skaffa nytt grafikkort ( trasigt :( ) men vi ska skaffa ny dator ist för att uppgradera skiten men efter det kan jag vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Okej, kul att höra att du vill vara med :) synd för det där med din dator då :(.. och ja det går fuska online men för det mesta så blir man bannad om man fuskar, för att fuska måste man ha en trainer. Och om vi ska spela en match mot någon annan clan så kan vi spela banan Dota Allstars :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Om jag inte får WoW att funka är jag med. Heter Candy Mage, jag är bätter på td's och footman frenzy än vanliga banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jopp footmen frenzy är en skit kul bana och Tower Defense banor också ;).. vi behöver inte spela Dota Allstars för jag tycker den är tråkig men det är ju typ en Clan bana eller nåt sånt XD.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zajpner Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Tjenare har letat länge är riktigt sugen på att testa. nick Zajpner[LD]. bry dig inte om Ld för det är med en kompis. ingen klan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 (redigerat) (edit)jag kunde tydligen spela det på internet! :) kan jag va med? ps:jag heter Emil-J på det Redigerat 13 Juni 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 förlåt för dubbel post men kan jag va med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag skulle vilja vara med. Heter Sv3A_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 jag börjar fundera om den här tråden är bortglömd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Tror jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Tror jag med. jag är med men först till hösten eller sensommaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg