Sweet Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 När jag spelar WoW börjar skärmen typ blinka och lagga. Det gick bra före alla uppdateringar var klar, men nu blir det bara så här.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Uppdatera Grafikkortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Uppdatera Grafikkortet? De jag har ska klara WoW, men kan man uppdatera gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Är du helt säker? om någon i gävleborg vill köpa wow med account pm'a mig..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Vad har det och göra med det här? Vill du sälja din annons här i fuska.se så lägg ut på marknaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 HAHA lägger in en annons här <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 HAHA lägger in en annons här <_< Jag ställde en fråga -.- läs din sigg om du vill veta vad du är..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 har inte haft sånna problem som du beskriver, men det varierar väl från grafikort till grafikkort. 1. berätta vilket grafikkort du har. 2. kolla att alla sladdar sitter i. 3. uppdatera grafikkortets drivrutiner, nya drivrutiner ska finnas på tillverkarens hemsida. 4. kolla om det är samma problem med andra spel. 5. skicka ett mail till blizzards support. 6. skicka ett mail till ditt grafikkorts support. 7. skriv här i tråden vad du gjort, ifall det löste problemet eller om du behöver mer hjälp. när du gjort allt ovanstående är jag beredd att hjälpa dig, även om jag kanske inte kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 kass dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 kass dator Vad är du för neggo peggo igentligen? (förlåt för off-topic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holypoop Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 kan nån säga ett bra place att få mkt pengar jag är lv 32 priest nån hacka mig så alla mina pengar försvann.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 det hände mig förut, jag bytte grafik kort och det händer inte så längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg