Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 #21: Hur f*n kan du tycka att xbox bästa spel är det sämsta??? Exakt! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker inte om Amped2 det e ett kasst spel!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 crash bandicoot suger ba**e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag tycker inte om Amped2 det e ett kasst spel!!!! Vad har du för problem då? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 (Kassler @ 07/02-2004 17:03:47) Jag tycker inte om Amped2 det e ett kasst spel!!!! Vad har du för problem då? :angry: Undrar jag med! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det är ettan jag menar inte tvåan. Det är ju så plastig grafik! Uppdrags designen känns lite smålustig på sina ställen. Första Banan är väl designad och några till men jag har knappt rört det sen jag klarade det. Har bara kört tvåan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 blinx o whacked är riktigt dåliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 blinx o whacked är riktigt dåliga! Det är så kasst!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 midtown madness 3 är sämst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 BALSY är jätte tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad är BalsY fölr något? Nightcaster är rätt kasst också förresten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad är BalsY fölr något? Nightcaster är rätt kasst också förresten Undrar också...och så finns det ett spel där man e en robot som e as tråkigt!!! (jag har det på demo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg