Sherikan Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 Det känns som att hippogriffen (eller vad den nu heter...) och WoWloggan tar för stor plats. Testa att ändra det? Risk att det ser ännu knasigare ut då... Men värt ett försök kanske. Någonting gör i alla fall att det inte ser helt rätt ut. Posta gärna länken till sidan om den blir klar :) Citera
Salt-Popcorn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 gjör den på svenska!! och bra jobbat ^^ kanske en egen banner.. kanska kan fixa en te dig om jag får? Citera
Gäst Destiny Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Nej! Jag vill göra Designen själv! Ska göra en nästa vecka.... P.S. Gör stavas Gör inte Gjör Uppdaterat: Uppdaterad: http://img349.imageshack.us/img349/7141/wowfansidagif1np.gif Ska göra en egen banner sen. Blev på Svenska ändå bara för att det blir enklare att skriva nyheter etc. Redigerat 31 Maj 2006 av Mr_fusk Citera
Gäst Destiny Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Uteslut strecket där nere. Tog bort det. Redigerat 6 Juni 2006 av Mr_fusk Citera
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Den får 8/10 av mig. Bannern tar för mycket plats tycker jag. Såklart att sidan skall vara på engelska! Länka websidan när du är klar. Citera
Gäst Destiny Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Jag har ju redan startat på den skrivit allt på svenska etc. Men men.. Kan väl göra en engelsk version.. Nu har jag Gjort den på engelska :) Redigerat 6 Juni 2006 av Mr_fusk Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 6/10 lite för stor banner... content boxen var inte allt för snygg..strecken borde bort. men snygg..skulle inte kunna göra en bättre själv.. Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 alla? jag menade alla streck i boxen...eller det beror ju på hur du ska använda dig av rutorna i boxen.. Citera
Gäst Destiny Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Den högra rtuan längst upp ska vara Dagens screenshot den längre ner ska tror jag vara Affliate rutan vet inte riktigt än SIDAN ÄR NU UPPE! >>WoWKnights<< Ska byta banner och sen ska jag lägga till mer saker... Förslag till förbättringar? Redigerat 6 Juni 2006 av Mr_fusk Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.