Hoppa till innehåll

Shadow Temple

Rekommendera inlägg

Gäst LillaLina
Skrivet

:angry: Körde fast så fort jag inte ens riktigt kommit in i ST, är det meningen att man ska tända ALLA facklorna...de är ju såååå många, går det verkligen?

Skrivet

Med Dins Fire går det.

Om du inte har Dins Fire så finns den vid Hyrule Castle. Bredvid vägen nära två vakter så finns en sten, spräng den och kryp sen in i hålet där. Där får du Dins Fire.

Skrivet

Med Dins Fire går det.

Om du inte har Dins Fire så finns den vid Hyrule Castle. Bredvid vägen nära två vakter så finns en sten, spräng den och kryp sen in i hålet där. Där får du Dins Fire.

Aaa!! Dins Fire är bäst när du ska tända dom... :cool:
Skrivet

Med Dins Fire går det.

Dins Fire är enda sättet att tända dem på.
Skrivet

Med Dins Fire går det.

Nej det går med eldpilarna... Tror jag :)
  • 8 månader senare...
Gäst Szellerie
Skrivet (redigerat)

Du ska gå till Hyrule Castle som liten. Gå inte vägen man tar då man ska till Zelda, utan den vanliga vägen. Du kommer se en liten väg in mot höger och där finns ett stort stenblock. Bomba det och kryp in i hålet, så går resten av sig själv. =)

Edit: Är inte 100 men har för mej att triforcen finns avbildad på golvet där inne. Om den nu finns där så ska du ställa dej där och spela Zelda's Lullaby, om det inte finns någon triforce avbildad så är jag ute och cyklar. ^^

Redigerat av Szellerie
  • Skapa ny...