Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större jag undrar varför inte tom nooks affär blev större?

hjälp mig snälla!!! :(

mycket tacksam för svar!!!

Skrivet

jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större  jag undrar varför inte tom nooks affär blev större?

affären blir större när du har köpt ganska mycket möbler och sånt
Skrivet

jag betalade första lånet som var 19000 bells och nu är mitt hus större  jag undrar varför inte tom nooks affär blev större?

jaha tack för hjälpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Skrivet

ingen orsak :)
Skrivet

för att få sista uppgraderingen av Nooks så ska en vän ha varit & köpt nått i din stad

kan man uppgradera huset direkt utan att fått dom andra uppgraderingarna?!
  • 5 veckor senare...
Skrivet

att uppgradera huset behövs bara pengar för, att få hans affär behöver man också en kompis som har vart & köpt nått i affären

• 3 veckor senare...
  • 1 år senare...
Skrivet (redigerat)
kan man uppgradera huset direkt utan att fått dom andra uppgraderingarna?!

nej man måste göra alla uppgraderignar på huset

Redigerat av poparen
  • Skapa ny...