Sidney Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 --------:Ska jag köpa ett begagnat Xbox på Game för 649kr?:-------- Vill inte köpa ett nytt för 1000kr! Jag har jätte problem att spara pengar så jag får råd med ett helt nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Ja gör det,ganska billigt för ett begagnat Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Ja gör det,ganska billigt för ett begagnat Xbox. det är ganska billigt för ett begagnat som du säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 köp det begagnade lätt, du kommer ej att ångra dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Priset på den begagnade var bra men kolla om den har skador m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Priset var ganska bra. Men jag har sett nya för 900kr och det skiljer bara 250:-. Så jag tycker inte att du tjänar jättemycket på det. Men ska du inte spela så mycket på boxen så kan du slå till ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Exakt! Så lyssna nu på oss och köp det förbannade xboxet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy2 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 köp inte det du kan köpa nåt annat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Köp det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Om du verkligen vill ha ett Xbox kan du lika bra köpa ett nytt eftersom det kostar ungefär 1000 kronor bara. Men mitt råd till dig om du inte redan har köpt det är att spara till Nintendo Wii som ungefär kommer att kosta 2500.:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Köp en Wii, fast xbox är ju också bra men välj vilken du vill ha mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Om du verkligen vill ha ett Xbox kan du lika bra köpa ett nytt eftersom det kostar ungefär 1000 kronor bara. Men mitt råd till dig om du inte redan har köpt det är att spara till Nintendo Wii som ungefär kommer att kosta 2500.:) Sluta skriv om ditt förbannade nintendo i ett xbox forum :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg