miniman Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 ni ska skriva i pokemon forumet inte direkt i game boy forumet om jag har fel så rätta mig men det hade underlättat lite för admin
Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 jag har redan gjort 32 miljoner sånna här trådar men som vanligt så fattar inte hjärndöda pokemon nördar varför det finns speciella forum <_< <_<
-=jedi knight=- Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 men som vanligt så fattar inte hjärndöda pokemon nördar varför det finns speciella forum <_< <_< *tar illa upp*
Gäst Twiztha_MF Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 ja men vaddå, ni skriver ju ALDRIG i ert forum, VRF I h*lvete TROR NI DET FINNS ETT. som sagt hjärndöda
miniman Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2006 dom är ej järn döda och vårda ditt språk :angry: dom e bara lite förvirade och vet ej ni som vet med er att ni skriver i detta forumet om pokemon ska ta och ändra på det och skriva i rätt
Gäst Twiztha_MF Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Skrivet 29 Maj 2006 men för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon öhhmm 95 % det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen jag har sagt till många men dom skriver fortfarande i detta forum vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor MVH: Rasmus A.K.A Twiztha_MF
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 men för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon öhhmm 95 % det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen jag har sagt till många men dom skriver fortfarande i detta forum vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor MVH: Rasmus A.K.A Twiztha_MF lugna ner dig
Snookis Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 men för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon öhhmm 95 % det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen jag har sagt till många men dom skriver fortfarande i detta forum vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor MVH: Rasmus A.K.A Twiztha_MF Har bara ett svar:sluta skriva här!
Rallypack Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 men för f*n, titta på GBA forumet hur många är om pokemon öhhmm 95 % det skulle vi som inte är hjärndöda kunna ha nytta av den platsen, till att skriva bra frågor och inte lättea frågor om hur man får surf mm, lär er leta istället för att göra samma trådar om och om igen jag har sagt till många men dom skriver fortfarande i detta forum vilket gör mig väldigt irriterad över att många pokemon extremist fanatiker aldrig fattar varför det finns isolerings forum för alla skit pokemon frågor MVH: Rasmus A.K.A Twiztha_MF @Knas-bollen bra svar
Snookis Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Tackar tackar :gitarr: Redigerat 2 Juni 2006 av Knas-bollen
Gäst Twiztha_MF Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 jo men det har redan kommit flera "nya" trådar om det här även om man gjort den här tråden= poekmon nördar = hjärndöda, för ni verkar ju inte fatta nått.
Rekommendera inlägg