Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) §1.3 gillat alla delar i serien, men nån annan har det/ spelat det här, har också tittat gamefaqs forumet mm, verkar bli minst liika bra som dom andra, men som sagt nån som spelat det? Redigerat 8 Juni 2006 av Escaflowne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) min bror har det och han säger att det är väldigt bra!! bättre än 4. så mycket kan jag säga Redigerat 5 Juni 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) nix har inte spelat nått av dom spelen Redigerat 27 Maj 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Har inte spelat det, men av recensionerna jag läst på Gamespot och iGN så verkar det hyffsat. Inte revolutionerande och det klår nog inte heroes 3 eller 2, 4an tar den nog för den sög. :S Har aldrig gillat heroes serien så ja har inte tankat det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Spelat 3:an en del , det ägde... jhag blev riktigt besviken på 4... Men 5 är ju mer som 3:an och 5:an är riktigt kul tycker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragrath Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Har lirat det hos en kompis som tankade det, det var ganska skoj. Bättre än fyran i alla fall, lite förvirrande städer innan man vänjer sig dock. Redigerat 27 Maj 2006 av Ragrath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) 4:an var en besvikelse för mig... Might And Magic stämningen var borta. Hoppats verkligen att 5:an kommer leverera och kommer påminna om de gamla Might and Magic fast med bättre grafik. Redigerat 27 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mephesto Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Fattar inte en sak... Är det bara tre "raser" eller? Infernal, Haven och Necropolis, asså Djävular, Människor och Skelett? Dom kunde ju lagt till åtminstånde 3 till: "Öken" rasen med Behemots och Gobblins, "Natur" rasen med alver och "Is" rasen med titaner om dom inte redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 har spelat 3:an. Det var ganska så roligt.. men, kan man ladda ner 5:an gratis eller!? Om man kan plz säg vart! (inget olagligt tack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jag tror att jag ska ladda ner det ..det ser bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Fattar inte en sak... Är det bara tre "raser" eller? Infernal, Haven och Necropolis, asså Djävular, Människor och Skelett? Dom kunde ju lagt till åtminstånde 3 till: "Öken" rasen med Behemots och Gobblins, "Natur" rasen med alver och "Is" rasen med titaner om dom inte redan gjort det. Finns fem raser om jag inte minns fel, natur-rasen och alverna finns också med. De har dock tagit bort is-rasen och det finns inga isbanor >_< Ett ganska kul spel, dock tröttnat på det nu. Spelade trean för mycket på den gamla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hur stort är spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.